وأنت الثرى والسماء .. وقلبك آه أخضر .. وجزر الهوى فيك مدّ .. فكيف إذن لا أحبك أكثر ؟
الجمعة، ٢٢ أغسطس ٢٠٠٨,٧:٤٣ م
مصر فى قطعة جاتوه



يانهار حلو

العدد التانى من مدونات مصرية للجيب

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

بكرة

اللى هو السبت

28\8\2008

حفل توقيع العدد التانى من مدونات مصرية للجيب

فى ساقية الصاوى الساعة 7 مساء

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

أكيد هيشرفنا حضوركم

دا بجد

فتعالوا بقى

ها؟

هتيجوا؟

كنت عارفة انكم هتوافقوا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بلون تانى بقى

بجد مبروك لكل المدونين اللى هشوفهم بكرة

واللى مش هشوفهم بردو على الخطوة دى


افتكر الاعلان عن نفسنا واننا موجودين مش شىء بسيط ابدا

كمان المستوى اللى ان شاء الله هيخرج بيه الكتاب

اكيد كمان يستحق الاحترام

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بصوا بقى انا مش بعرف أتكلم فى المواقف اللى زى دى

بس عموما

انا هكون سعيدة لو كنتم معانا فى اليوم ده

وادعولى

عقبال الديوان يارب

التسميات:

 
posted by عين ضيقة | Permalink |


17 Comments:


  • At ٣:٤٩ ص, Blogger م

    مبروك
    وعقبال ديوانك
    انا غالبا هحضر باذن الله
    يارب التعليق ما يضيعش المره دى بقى

     
  • At ١٠:٢٣ ص, Blogger micheal

    مبروك
    علي فكرة أنا رحت الحفلة الأولي اللي كانت في عمر بوك ستورز
    بس النهاردة صعب جدا
    :(
    مستني ردك عليا في الموضوع اللي قلت لكي عليه البوست الماضي
    تحياتي

     
  • At ٣:٣٠ م, Blogger Mony The Angel

    Mabrooooook
    w 3o2bal al diwan (F)
    :))

     
  • At ١١:١٨ ص, Blogger إبـراهيم ...

    سعدت بلقاءك ، وبإلقاءك يا أسماء يااا جميـلة، وفي انتظـار ديوانك ... بشـغـف


    خالص تحياتي، وكل كتاب وإنتي منورة

     
  • At ٤:١٠ م, Blogger نهى جمال

    مبروك مبروك

    انتي عارفه ياسمسم اني كان نفسي اجي
    بس عارفه برده اللحوصة اللي ملهاش اللازمة اللي انا كنت فيهاهايدي اليوم
    غير كده كنت هتلاقيي بصاروخ حدك

    وادعي معايا
    الله يخرب بيته اختراع .........

    وبحبك بجد :)

     
  • At ٥:٣٣ م, Blogger Diyaa'

    عقبال الديوان :)

     
  • At ١٢:٥٦ ص, Anonymous غير معرف

    الله يبارك فيكي يا سمسم
    بس لسه شهرين تلاتة
    او اكتر
    مش دلوقتي خالص
    بس انا بشوق الناس
    يستنوا القصيدة الاهم في الديوان اللي شغال فيها
    عموماً
    انتي اول واحدة تهنيني
    اشكرك

     
  • At ٣:٢٢ م, Anonymous غير معرف

    الجميلة أسماء
    تشرفت بالتعرف عليكى فى حفل التوقيع
    وانا ماشية مشوفتكيش كان نفسى أسلم عليكى
    شعرك جميل جداينبىء بمشروع شاعرة كبيرة وعلى فكرة عينيكى مش ضيقة ولا حاجة بالعكس دى تجنن بالكحل
    أشوفك بخير

     
  • At ١١:٢٦ م, Blogger saso

    كل سنة وانتي طيبة يا جميلتي

    يلا شدي حيلك مادام نويتي تنشري ديوان،ربنا يوفقك يارب

    بجد بجد بعزك جدا

     
  • At ٣:٤٥ م, Blogger !!! عارفة ... مش عارف ليه

    الف مبروووك
    اليوم فعلا كان جميل
    وتابعته مع الاسف عن طريق المدونين
    ومقدرتش احضر لظروف سفري
    لكن مين عالم يمكن العدد الجاي إن شاء الله لو في نصيب أكيد هحاول أحضره

    عارفة
    أنا كمان نفسي أشوف كل المدونين اصحابنا واخواتنا .. احنا كويسين والله

    مبروك مرة تانية
    وليد

     
  • At ١١:٣٣ م, Blogger عين ضيقة

    محمد الهنداوى
    الله يبارك فيه
    كان نفسى اشوفك على فكرة



    مايكل
    مالها الحفلة التانية؟
    مش كنت تيجى
    ويباركلى فيك يارب



    مونى
    بحبك موووووووووت
    ده بجد



    ابراهيم
    اليوم كان حلو بسبب ناس معينة
    انت فى مقدمتهم ياافندم

    بجد انا اسعد بلقاك




    نهى
    عارفة بحبك بجد دى عملت فيا ايه؟
    أكيد عارفة
    ويخرب بيته الف مرة طالما بيحرمنى منك

    وحشتينى




    ضياء
    نورتنى
    ويسمع منك يارب



    عمرو
    ان شاء الله هنستناه ياعمور
    شفت؟
    مصيتاك انا



    ميادة القمر
    كده مش هبطل احط كحل على فكرة
    ههههههههههه

    انا بجد بجد سعيدة بيكى يابنوتة
    يارب نفضل سوا يااارب


    ساسو
    أخيرا اعترفتى بحبك ليا؟
    اجيب المأذون؟

    يانهار حلو على قلبك
    يارب تسلميلى يارب


    وليد
    الله يبارك فيك
    ان شاء الله هشوفك مرة تانية
    على فكرة اه
    احنا كويسين بجد


    شكرا لكلكم

     
  • At ٢:٠٩ ص, Blogger م

    انا جيت الحفله يا اسماء
    بس كنت لسه جاى من المنصوره وصلت الساعه 8 وعشره تقريبا
    كان اللى قال شعر خلص ولقيت الناس متجمعين كده كل شويه مع بعض
    لقيت اشرف توفيق واقف قلتله عرفنى بقى مين دول قعد يشاور على كم واحد
    سألته عنك والله بس هو قاللى معرفش هى مين فى دول
    معلش متعوضه

     
  • At ٢:٣٠ م, Blogger مصطفى نوبى

    تعرفى
    كان نفسى اقابل الناس المدونين
    كنتوا فى النهر اظن

    انا بقى يا اسماء كنت فى قاعه الحكمه
    مهرجان شعراء العاميه كان فى نفس اليوم

     
  • At ٢:٣١ م, Blogger مصطفى نوبى

    على العموم
    خيرها فى غيرها


    ولا ايه
    ؟

     
  • At ٩:٤٠ م, Blogger saso

    هههههههه
    ده انت مشكلة

    لما الدكتور يرجع من السفر حاضر
    :)
    ابقي احكيلك حكاية الدكتور بعدين


    امممممممم
    عن البوست اللي بعد ده
    للمرة الكام بعد المية اقف ساكتة قدام قصيدة ليكي ومعرفش اقولك تعليق مناسب
    فامشي
    بجد ابدعتي في القصيدة دي

     
  • At ٤:١٧ م, Anonymous غير معرف

    اسماء مدونتك جميلة جدا دى اول مرة ادخلها وان شاء اللة متكونش اخر مرة

     
  • At ٤:١٩ م, Anonymous غير معرف

    على فكرة انا ايميلى هو lost_soul7772000 ع الياهو وياريت نتواصل